|
KONTAKT | |||||||
|
|||||||
ANDREJ JEREB |
|||||||
MIRAN KACIN |
|||||||
Kariero je leta 1990 začel kot voznik, a se nato v naslednji sezoni že prelevil v sovoznika | |||||||
Rojen: 19. marec 1968 Stanuje: Idrija, Slovenija Prvi rally: Rally Saturnus 1990 (voznik), Rally Kras-Istra 1991 (sovoznik) |
|||||||
1990 1. reli v karieri (voznik) 1991 1. reli v karieri (sovoznik) 1993 Prvak Slovenije v reliju med sovozniki 1995 Prvak Slovenije v reliju med sovozniki Prvi Slovenec na cilju relija za svetovno prvenstvo 1996 Prvak Slovenije v reliju, razred F2 med sovozniki 1999 Prvak Slovenije v reliju, razred F2 med sovozniki 2003 Prvak SČG v reliju med sovozniki 2004 Prvak SČG v reliju med sovozniki 2005 Prvak Slovenije v reliju med sovozniki Število zmag na rallyjih v skupni razvrstitvi: 38 Število zmag na rallyjih slovenskega DP: 25 Število nastopov na SP (do 2009): 10 Vozniki: Darko Peljhan (1991-2001), Andrej Jereb (2003->) |
|||||||
KRONOLOGIJA | |||||||
2000: ustanovitev ekipe Jereb Racing. Andrej Jereb s Seat Ibizo Kit Car nastopa pod športno znamko Sava Seat Racing. V projektu sodelujeta Sava Tires d.o.o. z blagovno znamko Sava in Porsche Slovenija kot generalni uvoznik avtomobilske znamke Seat. Jereb in njegov sovoznik Metod Kurent postaneta slovenska državna prvaka v rallyju |
|||||||
2001: Jereb in Kurent ponovita uspeh in še drugič postaneta slovenska državna prvaka. |
|||||||
2002: v skladu z interesi pokroviteljev se ekipa Sava Seat Racing preseli v srbsko-črnogorsko prvenstvo. Jereb in Kurent osvojita naslov prvakov. |
|||||||
2003: na desni sedež se usede Miran Kacin. Jereb z novim sovoznikom spet postane srbsko-črnogorski rally prvak. Ob tem osvoji drugo mesto v FIA rally pokalu, odmevna pa je tudi njegova prva zmaga na YU rallyju (FIA ERC koeficent 10). |
|||||||
2004: Seat Ibizo Kit Car zamenja povsem nova Subaru Impreza STI skupine N. Jereb še tretjič postane prvak Srbije in Črne Gore ter s tem dobi prestižno Zlato čelado. V FIA rally pokalu Jereb osvoji končno tretje mesto. |
|||||||
2005: Kranjski Sava Tires se v projektu pridruži podjetje OMV Slovenija. Jereb in Kacin se vrneta v slovensko državno prvenstvo, kjer nastopata pod imenom Dunlop OMV Racing in s petimi zaporednimi zmagami zanesljivo postaneta državna prvaka. Ob koncu sezone Jereb slavi na prestižnem Motorshowu v Bologni, kjer vse tekmece premaga v Subaru pokalu. |
|||||||
2006: Jereb doseže dve zmagi v slovenskem državnem prvenstvu, tudi na prestižnem Hella-Saturnus rallyju. Čeprav se mu izmuzne naslov državnega prvaka, je sezona uspešna zaradi preboja na mednarodni nivo. Jereb in Kacin v lastni režiji nastopita na rallyju Monte Carlo in osvojita peto mesto v razvrstitvi produkcijskega prvenstva PWRC. Za mednarodno moštvo OMV CEE World Rally Team nastopita še na makadamskem rallyju Akropolis po Grčiji. |
|||||||
2007: Nova prelomna sezona, saj Jereb in Kacin nastopita kar na treh rallyjih za svetovno prvenstvo. Za ekipo OMV BIXXOL Rally Team odpeljeta rallyje po Švedski, Grčiji in Novi Zelandiji. Jereb se s Toyoto Corollo WRC ob tem udeleži še gorsko-hitrostne dirke v Ilirski Bistrici, ob koncu leta pa na avstrijskem OMV Waldviertel rallyju nastopi s Peugeotom 207 S2000. Z avtomobilom tega razreda se pomeri kot prvi Slovenec. |
|||||||
2008: Andrej Jereb nadaljuje z dvema nastopoma na rallyjih svetovnega prvenstva. Prvič se poda v Argentino, kjer ga hitro ustavi tehnična okvara in Jereb konča rally na 14. mestu v PWRC. Znova se udeleži še rallyja Akropolis v Grčiji, kjer zablesti s tretjim časom na eni izmed hitrostnih preizkušenj, toda kasneje po prevračanju predčasno konča z nastopom. |
|||||||
2009: Andrej Jereb nastopi na rallyju Monte Carlo, ki se ga udeleži s Peugeotom 207 S2000 italijanske ekipe FriulMotor. Po tehnični okvari odstopi na peti hitrostni preizkušnji. |