Toyota prodaja elektrificirana vozila že več kot dve desetletji. Na japonskem so že leta 1997 na trg poslali prvega Hibridnega Priusa.

Slika: Toyota Prius 1997

18 let kasneje (Jeseni 2015) so pri Toyoti napovedali številne izzive in cilje, ki so jih združili v t.i. projekt okoljski izziv 2015 (angl. Environmental Challenge 2050).

Eden od ciljev je bil; do leta 2020 prodati 1,5 milijona hibridov (vključno z blagovno znamko Lexus) letno. Cilj so pri Toyoti že dosegli, saj so leta 2017 prodali 1,52 milijona tovrstnih vozil.

To pomeni kar 8-odstotno povečanje prodaje hibridnih avtomobilov glede na leto 2016, kar pomeni, da je podjetje od začetka prodaje (skupno) prodalo že več kot 11,47 milijona elektrificiranih vozil.

Če število elektrificiranih vozil pretvorimo v zmanjšanje emisij, to predstavlja zmanjšanje za več kot 90 milijonov ton CO2 emisij.

Drugi cilji Toyotinega okoljskega izziva 2050 so še:

  • prodaja 30.000 enot vozil na gorivne celice do leta 2020,
  • množična proizvodnja baterijskih električnih vozil v letu 2020 in,
  • letna prodaja elektrificiranih vozil v višini 5,5 milijona do leta 2030.

Vse to je del Toyotinega poslanstva, da zmanjšanja emisije CO2 pri novih vozilih za 90 odstotkov do leta 2050 (v primerjavi z letom 2010).

Pred letom 2016 je prodaja hibridnih avtomobilov dosegla najvišjo vrednost v letu 2013, in sicer 1,28 milijona, nato se je leta 2014 in leta 2015 rahlo znižala. Prodaja se je spet povečala leta 2016, ko je dosegla rekordno vrednost 1,4 milijona. Nov rekord pa se je ponovno zgodil prav lani, in sicer 1,52 milijona.

Slika: Toyota Prius 2017

Zaupajo nam številna podjetja

logo actual logo lifeclassas zavarovalnica-maribor tusbitermo-logologo-banka-koperlogo-luka-kopercimos logoLogo ikarobotina logouipzdravstveni-dom-koper

Izjave in ocene strank