Toyota se je kot pionir hibridne tehnologije odločila, da svoje najpomembnejše modele ponudi z izbiro dveh hibridnih pogonskih sklopov. Novi Auris bo prvi predstavnik takšne strategije.

Medtem ko je prva izvedenka namenjena vsem, ki cenijo tradicionalne prednosti varčne in sproščujoče vožnje, so drugo pripravili za voznike, ki si želijo več moči in bolj dinamičnih voznih lastnosti

Prvi model z dvojno hibridno izbiro bo prav Auris tretje generacije, ki ga je znamka v kombimuzinski obliki prikazala na salonu v Ženevi, na tržišče pa prihaja predvidoma v naslednjem letu. Na ta način še poudarjajo njegovo vlogo hibridnega pionirja, saj so v Evropi prav z Aurisom leta 2010 predstavili prvi množično prodajan model z možnostjo izbire hibridnega pogona.

Novi Auris bo tako prišel na tržišče z le enim klasičnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem, ob njem pa bosta na voljo hibridna pogonska sklopa s šibkejšim 1,8-litrskim motorjem (91 kW) ali močnejšim 2,0-litrskim motorjem (134 kW). Slednji naj bi ob siceršnjih običajnih prednostih hibridnega sklopa ponudil še boljše vozno udobje, stabilnost, nadzor in užitek v vožnji, ki jih zagotavlja znamkina sodobna platforma TNGA.

Ob boljši vozni dinamiki so del enačbe uspeha novega Aurisa še nepogrešljivi varnostni sistemi, ki jih združuje najnovejši nabor tehnologij Toyota Safety Sense.

Japonci se tudi tokrat niso zadrževali pri oblikovanju ter so prihajajočemu Aurisu nadeli drzen in dinamičen videz, zaradi katerega se ne bo stopil s konkurenco. Nizka drža poudarja stabilnost kombilimuzine, ki je po zunanjih dimenzijah daljša (+40 mm) in nižja (-25 mm) od predhodnice. Ves prirastek v dolžino naj bi se prenesel v daljšo medosno razdaljo, kar predvidoma prinaša več prostora v potniško kabino.

Prednji del povzema aktualni oblikovalski jezik znamke, zaznamujejo ga ozka maska in novi prednji žarometi v tehniki LED z integriranimi dnevnimi lučmi. Auris je v novi generaciji širši (+30 mm), kar še poudarja njegov športen videz. Zadek je po novem nekoliko bolj zaokrožen, boka pa mišičasta, zaradi česar naj bi Auris, kljub povečanim dimenzijam, deloval bolj kompaktno kot doslej. Zunanjost zaokrožujejo serijski strešni spojler in žarometa v tehniki LED, barva karoserije pa je lahko po želji v dveh tonih, s kontrastno črno streho in stebrički.

VIR: avtomobilizem.com

Zaupajo nam številna podjetja

logo actual logo lifeclassas zavarovalnica-maribor tusbitermo-logologo-banka-koperlogo-luka-kopercimos logoLogo ikarobotina logouipzdravstveni-dom-koper

Izjave in ocene strank