SEAT Tarraco je tu. Ime je dobil po mediteranskem mestu Tarragona – zgodovinskem in kulturnem središču z mogočno arhitekturo, a mladostnim in pustolovskim duhom. Ime Tarraco je bilo izbrano z javnim glasovanjem v zaključni fazi projekta #SEATseekingName, v kateri je sodelovalo več kot 140.000 navdušencev.

Oblikovan v Španiji, izdelan v Nemčiji

Najnovejše vozilo, ki je bilo oblikovano in razvito v SEAT-ovem centru v Martorellu (Barcelona), proizvajali pa ga bodo v Wolfsburgu (Nemčija), je SEAT-ovo tretje vozilo v produktni ofenzivi SUV‑jev in pooseblja SEAT-ovo oblikovalsko filozofijo za prihodnje modele. Tarraco bo podjetju pridobil nove kupce, povečal ugled znamke in pomembno vplival na dobiček, saj ima visoko dodano vrednost. Postal bo novi paradni model znamke.

Novi Tarraco se umešča na čelo SEAT-ove družine SUV-jev ter kot veliki brat modelov Ateca in Arona povezuje najsodobnejše tehnologije, dinamične krmilne lastnosti, funkcionalnost in eleganten, napreden dizajn. Tarraco v sebi združuje veliko prednosti svoje velikosti in se zato lahko sooča z vsemi elementi sodobnega življenja.

Novi SUV ima ključne lastnosti vseh modelov v paleti znamke SEAT: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, dostopnost in kakovost, tehnologijo in emocije – vse to v obliki, ki ustreza različnim življenjskim slogom.

Ker trg SUV-jev še vedno raste, bo Tarraco, ko bo predstavljen v začetku leta 2019, igral ključno vlogo za SEAT, saj bo prispeval k utrditvi položaja znamke in nadaljnji rasti prodaje v času, ko prodaja vozil družbe že vztrajno raste. Med januarjem in avgustom je SEAT po vsem svetu prodal 383.900 vozil, kar je 21,9 % več kot v istem obdobju leta 2017.

Snovanje odličnosti

SEAT Tarraco je zasnovan za voznike, ki iščejo občutek vznemirjenja in funkcionalnost v enem vozilu. Ustvarjen je za ljudi, ki potrebujejo prilagodljivost sedežev (do sedem), prostor za prevoz družine in prijateljev ter cenijo vozilo, ki se odziva na voznikove ukaze in ima dinamične vozne lastnosti. Najnovejša tehnologija koncerna Volkswagen in platforma z dolgo medosno razdaljo MQB-A, na kateri temelji veliki SUV, sta ključni za funkcionalnost in dinamične vozne lastnosti vozila.

Dinamično uravnavanje podvozja (DCC) skrbi za popolno ravnovesje med občutkom športnosti, ko sedite za volanom, in udobnejšo vožnjo na daljših potovanjih in na različnih vrstah cest. Voznik lahko izbere nastavitev, ki mu najbolj ustreza, vendar pa lahko sistem vožnjo prilagodi tudi samodejno glede na cestišče in način vožnje. Vožnja poteka gladko zaradi zmogljivosti, učinkovitosti in zanesljivosti pogonskega sistema.

Motorji

Na voljo bosta dva bencinska motorja: 1,5-litrski 4-valjni motor TSI, ki razvije moč 110 kW (150 KM) in je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi, ter 2,0-litrski motor, ki razvije moč 140 kW (190 KM) in je kombiniran s 7-stopenjskim menjalni­kom DSG in štirikolesnim pogonom 4Drive.

Prav tako bosta na voljo dva dizelska motorja, oba 2,0-litrska TDI z močjo 110 kW (150 KM) oz. 140 kW (190 KM). Različico s 110 kW (150 KM) bo mogoče kombinirati s pogonom na sprednji kolesi in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali s 7‑stopenjskim menjalnikom DSG in pogonom 4Drive. Močnejši dizelski motor bo na voljo le s pogonom 4Drive in 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Pozneje bodo za SEAT Tarraco v ponudbo vključili tudi alternativne pogonske tehnologije.

Varnost

Novi SEAT Tarraco ima vse asistenčne sisteme, ki so potrebni za udobnejšo in varnejšo vožnjo tudi v okoljih z visokimi zahtevami. Dobro znani sistemi, kot sta asistenca za ohranjanje smeri Lane Assist in sistem za nadzor prometa Front Assist, vključno s sistemom za zaznavanje kolesarjev in pešcev, bodo v Evropi del serijske opreme, medtem ko bodo sistemi, kot so senzor za mrtvi kot, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, asistenca za zastoje Traffic Jam Assist, ACC (sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje), asistenca za luči Light Assist in asistenca Emergency Assist na voljo opcijsko. SEAT je varnost dvignil na naslednjo raven, saj je Tarraco kot SUV opremljen tudi s funkcijo klica v sili, asistenco Pre-crash Assist in sistemom Rollover Detection, kar pomeni, da je vozilo zasnovano tako, da ne glede na situacijo dosega najzahtevnejše varnostne standarde in bo lahko veljalo za merilo svojega segmenta.

SEAT Tarraco je zasnovan za življenje

Večje dimenzije so navdihnile oblikovalce, da so našli večje ravnovesje med estetsko integriteto in uporabnimi proporcionalnimi razmerji. Čeprav Tarraco kot SUV v dolžino meri 4.735 mm in v višino 1.658 mm, kar zagotavlja veliko prostora v notranjosti in mogočno zunanjost, celostni dizajn izraža lahkotnost in dinamičnost kot tudi robustnost in občutek za prostor.

Sprednji del nakazuje novo celostno podobo znamke z bolj izrazito mrežo hladilnika, ki ustvarja močnejši vtis in karakter, medtem ko so ostro začrtani LED-žarometi ohranili značilno trikotno obliko, a so pomaknjeni bolj navznoter, kar vozilu daje videz večje osredotočenosti.

Tehnologija luči je pomembna lastnost Tarraca. SUV uporablja 100-odstotno LED-tehnologijo tako za zunanje kot tudi za notranje luči, in sicer serijsko pri obeh izvedbah, Xcellence in Style, kar oblikovalcem omogoča večjo oblikovalsko svobodo, stranki pa čistejšo in drznejšo osvetlitev.

Pri zadnjem delu, kjer je funkcionalnost zelo pomembna, je poudarek na nizkem prtljažniku, vendar pa zasnova luči izraža širino in funkcionalnost SUV-ja. LED-osvetlitev omogoča tudi dinamične zadnje smernike.

SEAT Tarraco bo na voljo v osmih različnih barvah: temno kamuflažna, oriksovo bela, zrcalno srebrna, atlantsko modra, indijevo siva, titanovo bež, globoko črna in uranovo siva. Oblikovalci so trdo delali, da so ustvarili notranjost, ki varuje potnike. Uporabili so vodoravno zasnovo, ki poudarja armaturno ploščo pa tudi širino Tarraca. S tem se poveča občutek prostor­nosti v kabini, istočasno pa takšna zasnova navdihuje s samozavestjo, varnostjo in ravnijo kako­vosti, ki jo običajno najdemo v prestižnem segmentu.

Ker se naš svet vse bolj digitalizira, najdemo v Tarracovi notranjosti 10,25-palčni digitalni kom­binirani instrument, ki racionalizira posredovanje pomembnih informacij vozniku, in 8-palčni lebdeči zaslon HMI, kjer potniki lahko dostopajo do SEAT-ovega nabora možnosti za povezavo. Omeniti velja tudi infotainment sisteme: Tarraco bo namreč prvi SEAT-ov model s funkcijo upravljanja z gestami (ki jo bo vključeval 8-palčni navigacijski sistem Plus).

VIR: avto.info

 

Zaupajo nam številna podjetja

logo actual logo lifeclassas zavarovalnica-maribor tusbitermo-logologo-banka-koperlogo-luka-kopercimos logoLogo ikarobotina logouipzdravstveni-dom-koper

Izjave in ocene strank