Čeprav so ga formalno označili za koncept, ni videti, da bi mu dosti manjkalo do končne podobe.

Na prihajajočem ženevskem salonu bo od lani samostojna znamka Cupra predstavila koncept Formentor, ki na prvi pogled deluje, kot da bi ga že v kratkem lahko videli v salonih znamke. Z uradnim sporočilom za javnost so se končale govorice z začetka meseca, po katerih naj bi se prvi samostojni model imenoval Terramar, potrdilo pa dejstvo, da gre za trendovski križanec kupejevskih linij.

Zmogljivost in naznanitev elektrifikacije znamke Cupra

Pri znamki zagotavljajo, da bo križanec vreden znamkinega emblema, ko je govora o zmogljivostih, za kar bo v osnovi zaslužen bencinski priključno-hibridni pogonski sklop, ki so ga označili kot enega najnaprednejših. Z najvišjo sistemsko močjo 180 kW (245 KM) naj bi izpolnjeval tako pričakovanja glede zmogljivosti kot tudi učinkovitosti ter naznanil začetno fazo znamkine elektrifikacije.

Pogonski sklop dopolnjujeta menjalnik z dvojno sklopko (DSG) ter baterijski paket, ki omogoča do 50 km izključno električne vožnje po metodologiji WLTP (ca. 70 km po kriterijih NEVC). Za odlične vozne lastnosti vozila poleg tega skrbijo še inteligentni sistem uravnavanja višine podvozja (DCC), zapora diferenciala ter progresivno krmiljenje.

Formentor povzema zunanjost po konceptu iz leta 2015

V kolikšni meri Formentor svojo zunanjost povzema po Seatovem ženevskem konceptu iz leta 2015 20V20, lahko presodite sami, uradno stališče znamke pa je, da gre za avtomobil s karakterjem. Dolg pokrov motornega prostora naj bi poudarjal dinamična razmerja, medtem ko naj bi bil vizualni poudarek blizu zadnjega vozila. Koncept ima relativno nizek položaj, grobe terenske poteze pa so zamenjali z lahkotnejšimi bočnimi linijami. Na zadku pritegne pogled sklenjena linija zadnjih luči.

Pri znamki nam zaenkrat še niso posredovali podatkov o zunanjih merah, zato ostajamo pri predvidevanjih, da bo Formentor krajši, nižji in širši od Atece.

Notranjost naj bi  s kvaliteto in športnimi elementi ustrezala ekspresivni zunanjosti Formentorja. Po pozdravni svetlobni projekciji voznika pričakajo Cuprin volan in školjkasti usnjeni sedeži s karbonskim hrbtnim delom, poudarjeno vodoravno zasnovana armaturna plošča pa naj bi dajala občutek lebdenja.

Najpomembnejši podatki bodo pred voznikom prikazani na digitalnih prikazovalnikih, osrednje infozabavne podatke pa so vidne na 10-palčnem zaslonu.

Vir: Avtomobilizem.com

Zaupajo nam številna podjetja

logo actual logo lifeclassas zavarovalnica-maribor tusbitermo-logologo-banka-koperlogo-luka-kopercimos logoLogo ikarobotina logouipzdravstveni-dom-koper

Izjave in ocene strank