SEAT-ova največja produktna ofenziva dosega vrhunec s predstavitvijo najnovejšega paradnega konja znamke -modela Tarraco. Z velikim SUV si bo podjetje zagotovilo možnost za ustvarjanje večje razlike v ceni, razširilo bo svojo produktno paleto in obenem povečalo svojo konkurenčnost, saj bo s svojo ponudbo prisotno v 80% segmentov na evropskem trgu. Tako s svojo produktno paleto lahko zadovolji potrebe kupcev z najrazličnejšimi življenjskimi slogi.

SEAT, kot eden najhitreje rastočih v Evropi

SEAT v zadnjih letih podiral finančne in prodajne rekorde, kar je pospešilo širitev znamke, prav tako pa se je uveljavil kot eden najhitreje rastočih avtomobilskih proizvajalcev v Evropi. Potem ko je leto 2018 zaključil z novim najboljšim prodajnim rezultatom (517.600 avtomobilov; +10,5%), je tudi v prvih dveh mesecih leta 2019 ohranil dvomestno stopnjo rasti (88.900; +12,8%).

SEAT Tarraco, ključen tudi za prihodnost znamke

Novi SUV ima ključne prednosti vseh modelov iz palete znamke SEAT: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, tehnologijo in emocije - vse to v obliki, ki ustreza različnim življenjskim slogom. Novi SEAT Tarraco je zasnovan za voznike, ki potrebujejo uporabno vozilo s 5 ali 7 sedeži in funkcionalnost višjega položaja sedenja, pri čemer jim videz vozila veliko pomeni ter cenijo Tarracovo razmerje med samozavestnostjo, eleganco in športnostjo.

Ker trg SUV-jev še vedno raste, bo Tarraco po lansiranju konec marca igral ključno vlogo za SEAT, saj bo prispeval k utrditvi položaja znamke in nadaljnjemu povečanju prodaje v času, ko prodaja vozil družbe že vztrajno raste. Trojica športnih terencev bo odprla priložnost za še večjo širitev, pri čemer bo vodilno vlogo imel Tarraco.

Več na seat.si

 

Zaupajo nam številna podjetja

logo actual logo lifeclassas zavarovalnica-maribor tusbitermo-logologo-banka-koperlogo-luka-kopercimos logoLogo ikarobotina logouipzdravstveni-dom-koper

Izjave in ocene strank