Novi urbani križanec iz družine Ceed, ki predstavlja alternativo tradicionalnim športnim terencem.

Novi križanec iz družine Ceed predstavlja alternativo tradicionalnim športnim terencem, saj nudi primerljivo stopnjo prostornosti, namenjene potnikom in prtljagi.

Kia XCeed s svojo vodljivostjo, udobnostjo in zanesljivostjo zagotavlja užitek pri vožnji, zaradi višje lege pa hkrati omogoča boljši pregled nad dogajanjem na cesti kot običajne kombilimuzine.

Kia bo jeseni, ko se začne prodaja XCeeda, v avtomobilskem razredu C nudila več izbire kot kdorkoli drug.

Na voljo bodo štiri karoserijske različice – kombilimuzina Ceed, karavan Ceed Sportswagon, shooting brake ProCeed in križanec XCeed.

Kabina in prtljažni prostor športnega terenca v bolj športni in kompaktni karoseriji

Kia XCeed nudi kabinski in prtljažni prostor po vzoru športnih terencev, v bolj športnem slogu, a z bolj kompaktno obliko.

XCeed, ki je umeščen med 5-vratnega Ceeda in Sportaga, še vedno zagotavlja prostornost v notranjosti in prtljažni prostor, ki sta primerljiva z najbolje prodajanimi športnimi terenci v Evropi.

Z dolžino 4.395 mm je Kia XCeed 85 milimetrov daljši od 5-vratnega Ceeda in 90 milimetrov krajši od Sportaga. Njegova maksimalna višina strehe je 1.490 mm, kar pomeni, da je 43 mm višji od Ceeda in 155 mm nižji od Sportaga, kar voznikom omogoča nižje težišče od višjega sorodnika in nekoliko višji položaj od običajnega Ceeda.

Daljši zadnji previs Xceeda ustvari daljši prtljažnik, katerega prostornina znaša 426 litrov (VDA), kar je 31 litrov več kot pri Ceedu in le malo manj kot pri najbolje prodajanem kompaktnem športnem terencu v Evropi. S podrtimi zadnjimi sedeži prostornina naraste na 1.378 litrov. Vsestranskost zagotavljajo deljiva klop (40:20:40), električno odpiranje/zapiranje prtljažnika ter dvojno dno v prtljažniku, ki se lahko odstrani in tako ponudi še več prostora ali pač zagotovi skriti predal v prtljažniku.

Motorji s turbopolnilnikom – kmalu tudi priključni hibrid (plug-in)

Kia XCeed poganjajo zelo odzivni turbo motorji, ki kupcem nudijo precej izbire, ki bo zadovoljila različne potrebe voznikov.

Na voljo so trije turbo motorji (T-GDi). Trivaljni 1.0 T-GDi proizvaja 88 kilovatov (120 KM) in 172 Nm navora, medtem ko štirivaljni 1.4 T-GDi proizvaja 103 kW (140 KM) in ima največji navor 242 Nm. Najzmogljivejši motor v XCeedovi ponudbi je 1,6-litrski T-GDi motor, ki ga sicer najdemo v različicah Ceed GT in ProCeed GT. Z močjo 150 kW (204 KM) in navorom 265 Nm se mišičasti 1.6 T-GDi odlično ujema z zmožnostmi vozila v različnih voznih razmerah.

Kia XCeed je na voljo tudi z dvema Smartstream motorjema – najčistejšim dizelskim, ki ga je Kia kdaj naredila, in najvarčnejšim pri tem modelu. 1,6-litrski motor Smartstream je na voljo v dveh različicah – z močjo 85 kW (115 KM) ali 100 kW (136 KM).

Z izjemo 1,0-litrskega T-GDI lahko vsi motorji prenašajo moč na prednji kolesni par preko 6-stopenjskega ročnega ali 7-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko. 1,0-litrski motor je lahko opremljen edino s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Sistem ustavi/spelji (ISG) je del serijske opreme pri vseh različicah opreme in motorjev.

Okolju prijaznejši motorji z nizkimi emisijami, kot npr. 48-vatni blagi hibrid in priključni hibrid, bodo pri XCeedu – tako kot pri ostalih modelih v ponudbi znamke – na voljo v začetku leta 2020.

VEČ: Kia.si

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank