Kie dobijo novi CVVD motor, ki zmore več, porabi manj in zdrži dlje. Novost bo najprej predstavljena pri bencinskem motorju Smartstream 1.6 T-GDi

Kia Motors je kot del avtomobilske skupine Hyundai Motor Group (HMG) kot prva na svetu razvila tehnologijo s časovno spremenljivim krmiljenjem odpiranja ventilov (Continuously Variable Valve Duration - CVVD), ki jo bodo kmalu začeli množično uporabljati pri svojih vozilih. Prvi motor s to inovacijo bo bencinski motor Smartstream G1.6 T-GDi. CVVD, ki je razvit v HMG-jevem središču za raziskave in razvoj, optimizira motorne zmogljivosti in porabo goriva.

Za 4 % izboljšane zmogljivosti, za 5 % nižja poraba goriva ter za 12 % nižje emisije

Tehnologija krmiljenja ventilov uravnava čas trajanja odpiranja in zapiranja ventilov v skladu z voznimi pogoji, zaradi česar CVVD dosega 4-odstotno izboljšanje pri zmogljivostih, 5-odstotno izboljšanje pri porabi goriva, obenem pa se emisije zmanjšajo za kar 12 odstotkov.

“Razvoj CVVD tehnologije bo za skupino priložnost, da naredi korak naprej na področju inovacij motorjev,” je dejal Albert Biermann, vodja oddelka za raziskave in razvoj v skupini. “Naše napore bomo usmerili v razvoj naprednih rešitev za novo ero mobilnosti, hkrati pa bomo nadaljevali z razvojem novih tehnologij za motorje z notranjim zgorevanjem, s katerimi bomo dosegali čedalje strožje emisijske standarde.”

Inovacija: časovno spremenljivo krmiljenje odpiranja ventilov (CVVD)

Do zdaj je motorne zmogljivosti in porabo goriva uravnavala tehnologija s spremenljivim krmiljenjem ventilov, ki je prilagajala trajanje in globino odpiranja ventilov, z močjo motorja, ki ga poganja cikel sesanje goriva-kompresija-širjenje-izpust.

Tipična tehnologija spremenljivega krmiljenja ventilov določa čas odpiranja in zapiranja ventilov (npr. CVVT) ali nadzira količino vstopnega zraka (CVVL). Prejšnje in obstoječe tehnologije krmiljenja ventilov niso mogle uravnavati trajanja delovanja ventilov, saj je bilo zapiranje ventilov podrejeno njihovemu odpiranju, zato se ni moglo odzivati na različne situacije med vožnjo. CVVD s prilagajanjem časa odpiranja ventilov v skladu z zahtevami motorja popelje tehnologijo v novo smer.

Ko vozilo vozi pri nespremenjeni hitrosti pri nizkih vrtljajih, CVVD odpira sesalne ventile od sredine do konca kompresijskega takta. To pomaga pri zmanjšanju porabe goriva z zmanjšanjem odpora, ki nastane zaradi kompresije. Ko motor deluje pri visokih obratih, npr. pri visokih hitrostih, se sesalni ventil zapre na začetku kompresijskega takta, da maksimalno izkoristi količino zraka, potrebno za eksplozijo. To izboljša navor, ki vpliva na boljši pospešek.

Več info: KIA.SI

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank