Vozila Kia se v prvih 90 dneh po nakupu med vsemi neluksuznimi znamkami v ZDA kvarijo najmanj.

Število okvar se je v primerjavi z lanskim letom pri Kii izboljšalo za dve točki, kar je zadostovalo za osvojitev 1. mesta med vsemi neluksuznimi znamkami ter skupno 2. mesta med vsemi znamkami.

Kia je postala neluksuzni avtomobilski proizvajalec, ki je v raziskavi J.D. Power IQS 2019 o začetnem zadovoljstvu kupcev dosegla najboljši rezultat, kar je za korejsko znamko že peta zaporedna zmaga v tej odmevni letni raziskavi. Z zabeleženimi 70 okvarami na 100 vozil je Kia letos za dve točki izboljšala lanski dosežek.

Sportage je serijski zmagovalec

Zaporednih zmag na tem področju ne dosega le znamka Kia kot celota, temveč tudi njeni modeli. Tako je Sportage, ki je med športnimi terenci že 25 let sinonim za vrhunsko kakovost, po lanskoletnem 2. mestu letos slavil v razredu majhnih športnih terencev študije IQS. Poleg tega je Sportage dvakrat zapored slavil v prestižni študiji J. D. Power o zanesljivosti vozil (Vehicle Dependability Study 2017, izvedena v Nemčiji*), v kateri vozniki podajo podrobne ocene o svoji lastniški izkušnji z vozilom, ki ga vozijo več kot dve leti. Legendarni Kiin SUV je dosegel tudi najboljši rezultat vseh časov na vzdržljivostnem testu nemškega Auto Bilda**, prejel številna priznanja za dizajn ter osvojil nagrado Best Buy za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno.

Štirje modeli Kia med 10 najboljšimi, kar je največ med vsemi znamkami

Za Kiin ponovni uspeh v raziskavi IQS so zaslužni 4 modeli – Rio, Forte, Sportage in Soul –, ki so se uvrstili med 10 najboljših v skupnem seštevku, kar je največ med vsemi znamkami.

Rio, Forte, Sportage in Sedona zmagovalci v svojih razredih

Poleg tega je imela Kia tudi 4 zmagovalce v posameznih razredih: Rio je slavil med majhnimi vozili, Forte med kompaktnimi, Sportage med športnimi terenci in Sedona med enoprostorci.

“Biti na vrhu v raziskavi J.D. Power o začetnem zadovoljstvu kupcev med množičnimi znamkami je izjemna čast, a ohranjati vodilni položaj pet let zapored nedvomno potrjuje Kiino predanost kakovosti in lastniški izkušnji,” je dejal Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors America.

“S štirimi zmagovalci v posameznih razredih – in tremi dodatnimi modeli med najboljšimi tremi v svojih razredih – Kia dokazuje uspešnost svoje filozofije, da mora biti stranka vedno na prvem mestu.”  

Letno poročilo analizira odzive 76.256 kupcev vozil (257 različnih modelov) v 26 kategorijah.  Vozila ocenjujejo glede na vozniško izkušnjo, motorne in prestavne zmogljivosti ter širok nabor zadev, povezanih s kakovostjo, ki so jih prijavili v prvih 90 dneh uporabe.

VIR: KIA.si

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank

You must enable Billing on the Google Cloud Project at https://console.cloud.google.com/project/_/billing/enable Learn more at https://developers.google.com/maps/gmp-get-started