Nekateri ljudje ne dajejo veliko pomena na to, kaj osebno vozilo pove o njih. Večina ljudi, pa si kljub temu ustvari sliko o človeku prav skozi prizmo vozila, ki ga vozi; vsaj tako pravi raziskava, ki je bila izvedena v Ameriki.

Tudi zato ljudje velikokrat kupujejo "lepše" avtomobile, torej avtomobile, ki morda niso tako praktični ali pa sploh niso finančno smiselni.

Kakorkoli že, če želite narediti dober vtis pred nasprotnim spolom, je dotična študija prišla do kar nekaj zanimiv ugotovitev o tem kaj moški in ženske najbolj cenijo, ko gre za avtomobile. Seveda treba dodati, da je bila raziskava narejena v Ameriki. V Evropi bi bili rezultati zagotovo drugačni.

Katera vrsta avtomobila vas naredi bolj privlačne?

Za začetek se najpomembnejše vprašanje glasi, katera vrsta avtomobila vas naredi bolj privlačne?

To vprašanje je bilo postavljeno tako moškim kot ženskam, in zdi se, da imajo naše boljše polovice raje moške, ki vozijo predvsem poltovornjake in športne avtomobile.

Po drugi strani pa imajo moški še vedno najraje ženske, ki vozijo športne avtomobile (z veliko prednostjo 39 %), katerim sledijo limuzine (22 %) in športni terenci (20 %).

Katere blagovne znamke so bolj ”opazne”?

Kar zadeva posamezne blagovne znamke, se zdi, da moški raje pogledajo ženske za volanom avtomobila visokega razreda, kjer vodijo lastnice BMW-jev s 16 %, sledijo lastnice Mercedesov s 14 % in pa lastnice Porschejev z 10 %.

Dame, zaljubljene v poltovornjake, svojega popolnega moškega vidijo v Fordu (16 %), Chevroleju (13 %) ali Porscheju (11 %). Kot da bi potrebovali še več dokazov, da vsakdo ljubi Porscheje, kajne?

Moški in ženske pa niso bili vprašani le po vrsti ali znamki avtomobila, ampak tudi po barvi in značilnostih, pa tudi o tem, kaj jih v zvezi z avtomobili najbolj jezi - kjer so "cigaretni ogorki v pepelniku" za las premagali "smeti na sedežu

Podrobna infografika z izsledki raziskave (v angleščini)

 

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank