V okviru letošnjega motor šova v Tokiu bodo predstavili tretjo generacijo luksuzne avtomobilske ikone Toyota Century, ki prevaža znane in bogate Japonce že od leta 1967.

V8 namesto V12, neoklasičen izgled in tehnološka dovršenost

Toyota Century ima neoklasični pridih, vendar je tehnološko gledano popolnoma usklajena z vozili današnjega časa.

Poganjal jo bo 5-litrski hibridni V8 pogon. To pomeni, da je v tem modelu prvič predstavljena »elektrifikacija« vozila . V predhodnih generacijah smo v bili vajeni poslušati »ropotanje« V12 motorja.

Vožnja in notranjost

V tem avtomobilu je zagotovo bolje biti vožen, kot ga voziti.

Zadnji sedež ima volneno oblazinjenje, kar je sicer malce nenavadno za nas »zahodnjake«, a na Japonskem je volna tradicionalno sopomenka za luksuz. Zadnji sedež vas seveda tudi masira, poleg tega pa vključuje še integriran naslon za noge.

LCD-zaslon, ki se nahaja v zadnjem naslonu za roke, omogoča upravljanje zvoka, ogrevanja oz. hlajenja in ventilacije ter tudi upravljanje sedežev.

V novi Toyoti Century so vsi moderni varnostni pripomočki, kot so avtomatsko zaviranje, nadzor mrtvega kota in nadzor dogajanja za vozilom, LED žarometi in še marsikaj.

Toyota Century je velik in udoben avtomobil

Toyota Century je dolg 5,08 metra. Malce je krajša od Mercedes-Benz S-Class. Zadnji del avtomobila je bolj pokončen, kar zagotavlja boljši izkoristek notranjega prostora.

Zadnji steber je rahlo bolj strm in v kombinaciji z daljšo medosno razdaljo zagotavlja večjo udobnost za vstop in izstop iz vozila.

Ta model bo zagotovo dolgo časa na trgu. Toyota Generation (druge generacije) se je poslovila iz proizvodnje šele po 20 letih od nastopa na trgu.

Video:

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank