SEAT-ova največja produktna ofenziva dosega vrhunec s predstavitvijo najnovejšega paradnega konja znamke -modela Tarraco. Z velikim SUV si bo podjetje zagotovilo možnost za ustvarjanje večje razlike v ceni, razširilo bo svojo produktno paleto in obenem povečalo svojo konkurenčnost, saj bo s svojo ponudbo prisotno v 80% segmentov na evropskem trgu. Tako s svojo produktno paleto lahko zadovolji potrebe kupcev z najrazličnejšimi življenjskimi slogi.
SEAT, kot eden najhitreje rastočih v Evropi
SEAT v zadnjih letih podiral finančne in prodajne rekorde, kar je pospešilo širitev znamke, prav tako pa se je uveljavil kot eden najhitreje rastočih avtomobilskih proizvajalcev v Evropi. Potem ko je leto 2018 zaključil z novim najboljšim prodajnim rezultatom (517.600 avtomobilov; +10,5%), je tudi v prvih dveh mesecih leta 2019 ohranil dvomestno stopnjo rasti (88.900; +12,8%).
SEAT Tarraco, ključen tudi za prihodnost znamke
Novi SUV ima ključne prednosti vseh modelov iz palete znamke SEAT: dizajn in funkcionalnost, športnost in udobje, tehnologijo in emocije - vse to v obliki, ki ustreza različnim življenjskim slogom. Novi SEAT Tarraco je zasnovan za voznike, ki potrebujejo uporabno vozilo s 5 ali 7 sedeži in funkcionalnost višjega položaja sedenja, pri čemer jim videz vozila veliko pomeni ter cenijo Tarracovo razmerje med samozavestnostjo, eleganco in športnostjo.
Ker trg SUV-jev še vedno raste, bo Tarraco po lansiranju konec marca igral ključno vlogo za SEAT, saj bo prispeval k utrditvi položaja znamke in nadaljnjemu povečanju prodaje v času, ko prodaja vozil družbe že vztrajno raste. Trojica športnih terencev bo odprla priložnost za še večjo širitev, pri čemer bo vodilno vlogo imel Tarraco.
Več na seat.si