Novi Seat Leon s tem postaja prvi model, ki ima pogonsko paleto klasičnih bencinskih in dizelskih agregatov dopolnjeno z blagohibridnima opcijama (eTSI), različico s pogonom na plin (TGI) in priključno-hibridnim sklopom. Slednji bo na voljo v petvratni izvedbi ali kot karavanski Sportstourer. Leon tako postaja pomemben element strategije znamke za elektrifikacijo ponudbe, ki do konca leta 2021 predvideva začetek prodaje pet novih elektrificiranih modelov.

Leon eHybrid poganja kombinacija 1,4-litrskega bencinskega motorja TSI (110 kW) in elektromotorja (85 kW) s sistemsko močjo 150 kW (204 KM) ter litij-ionske baterije kapacitete 13 kWh. Z njo lahko vozilo izključno na električni pogon prevozi do 64 km, najvišja hitrost v tem načinu je omejena na 140 km/h, izraba obeh pogonskih opcij pa omogoča doseg do 800 km pred naslednjim polnjenjem. Priklop na domači polnilni postaji naj bi poskrbel za nove zaloge elektrike v 3 urah in 40 minutah pri 3,6-kilovatnem polnilniku ter v 6 urah pri 2,3-kilovatnem polnilniku.

Prostornina prtljažnika pri priključno-hibridni izvedbi je nekoliko okrnjena, v petvratni  izvedbi znaša 270 l, pri Sportstourerju pa 470 l.

V teh dneh Seat v Wolfsburgu pričenja tudi s proizvodnjo priključno-hibridnega modela Tarraco, ki združuje enako kombinacijo motorjev ob nespremenjeni kapaciteti baterije v sistemsko moč 180 kW (245 KM) s 400 Nm največjega navora. Električni doseg z enim polnjenjem znaša 44-49 km (WLTP).

VIR: Avtomobilizem.com

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank