ichiban

V družbi Toyota Motor Europe podelili priznanja 46 najuspešnejšim prodajalcem v Evropi po priporočilih kupcev. V Sloveniji že osmo leto zapored priznanje osvojil Center Jereb iz Izole.

Družba Toyota Motor Europe (TME) je na dogodku v Rimu objavila seznam dobitnikov priznanj »Ichiban«, ki jih podeljujejo po priporočilih evropskih kupcev. Filozofija, po kateri je kupec na prvem mestu, je od nekdaj del Toyotinega DNK-ja. Po tem načelu so prodajalcem na 34 trgih podelili 46 priznanj za izjemne dosežke po priporočilih kupcev na področju prodaje in poprodajnih storitev.

»Ichiban« je japonska beseda, ki smo si jo izposodili iz besedne zveze »Okyakusama Ichiban«, ki pomeni »Kupec je na prvem mestu«. »Ichiban« v tem primeru pomeni »prvi« ali »številka ena«. Letos so priznanja Ichiban podelili že desetič in tokrat niso upoštevali zadovoljstva kupcev, pač pa priporočila kupcev, kar pomeni, da glavni cilj ni več zadovoljiti kupce, temveč jim ponuditi izjemno izkušnjo ob nakupu. Za to je potreben način razmišljanja, ki je kombinacija sočutja in neomajne odločnosti, da se za stranko naredi vse, kar je treba. Ocenili so poslovanje približno 2300 evropskih prodajalcev in pri tem upoštevali tako priporočila kupcev kot tudi poslovni uspeh.

Andrej Jereb, direktor Centra Jereb iz Izole, je ob prevzemu nagrade dejal:

»Zelo ponosni smo, da smo v našem podjetju že osmo leto zapored osvojili prestižno nagrado in postali absolutni evropski rekorder. To dokazuje, da je bila naša usmeritev in poslovanje pravilno, saj so zadovoljne stranke temelj uspešnega poslovanja. Za nagrado je zaslužen celotni kolektiv našega podjetja in hkrati pomeni priznanje za minulo delo, pomeni pa tudi dodatno vzpodbudo za v bodoče.«

V svojem govoru na prireditvi je dr. van Zyl, predsednik in generalni direktor družbe TME, dejal:

»Želimo biti številka ena v srcih in glavah naših kupcev, a hkrati želimo, da je kupec številka ena v srcih in glavah vsakega zaposlenega v vseh prodajnih salonih, od hostes in mehanikov do vas. Priporočila kupcev niso statistična kategorija. Tu ne gre za številke. Tu gre za vzpostavitev odnosa s strankami. Z vsako posebej.”

 

Zaupajo nam številna podjetja

logo lifeclass as tus bitermo-logo logo-banka-koper logo-luka-koper cimos logo Logo ika robotina logo uip zdravstveni-dom-koper Generali Intereuropa KERN Komunala Izola Sava ZDI ZRS

Izjave strank