RALLY
IRC - MONTE CARLO | INFO
|
Poudarki 77. rallyja
Monte Carlo
|
|
KDAJ,
KJE?
|
Rally Monte Carlo bo potekal
od 19. do 23. januarja 2010. Znameniti rally, ki je prvič potekal že
leta 1911, bo v 78. izvedbi drugič zaporedoma predstavljal uvodno dejanje
medcelinske serije IRC. Uvodni dej rallyja bo izpeljan v širši okolici
Valenca, zaključek pa bo potekal na legendarnih hitrostnih preizkušnjah
v zaledju Monaka. |
DOLGE
HITROSTNE PREIZKUŠNJE |
Skupna tekmovalna dolžina
rallyja (15 hitrostnih preizkušenj) bo letos znašala kar 405 kilometrov.
S tem bo monaška ruleta najdaljši rally medcelinske serije IRC in najdaljši
klasični rally na svetu. Najdaljša hitrostna preizkušnja bo dolga kar
45 kilometrov, povprečna dolžina hitrostnih preizkušenj pa znaša 27
kilometrov. |
LEGENDARNI
ODSEKI |
Rally bo obiskal nekaj najbolj
legendarnih odsekov svetovnega rallyja. Tako bo v sklopu prve etape
potekala znamenita hitrostna preizkušnja "Burzet" v dolžini 27 kilometrov.
V tretji etapi ne bo manjkala niti hitrostna preizkušnja preko prelaza
Col de Turini, kamor se bodo posadke ponoči podale dvakrat. |
PROLOG |
Organizatorji bodo v torek,
19. januarja, ob 18.38 pripravili tako imenovani "prolog" v bližini
Valenca. Na 8,8-kilometrski hitrostni preizkušnji se bodo predstavile
vse posadke. Rezultati ne bodo šteli v skupni seštevek rallyja, bodo
pa določili štartni vrstni red 1. etape. Najhitrejših deset posadk
bo 1. etapo v sredo, 20. januarja, vozilo v obratnem vrstnem redu |
PRVA
ETAPA BREZ SERVISA |
78. rally Monte Carlo bo
zahteven kot se za največjo rally klasiko spodobi. Prvo etapo bodo
v sredo, 20. januarja, sestavljale le štiri hitrostne preizkušnje.
A skupaj bodo dolge 144 kilometrov, med njimi pa ne bo dovoljen servisni
postanek. Na polovici dneva bodo posadke lahko zamenjale zgolj gume,
popravila na dirkalniku pa se bodo izvajala šele ob koncu etape. |
JEREB
TRETJIČ V MONTE CARLU |
Za Andreja Jereba bo to
tretji nastop na rallyju Monte Carlo. S Subaru Imprezo N11 se ga je
prvič udeležil leta 2006, ko je tudi dosegel svoj najboljši rezultat
na najtežjih mednarodnih rallyjih. V svetovnem produkcijskem prvenstvu
PWRC je bil peti, v razvrstitvi privatnih voznikov pa kar tretji. Jereb
se je v Monte Carlo odpravil tudi v letu 2009, ko je vozil Peugeota
207 S2000. Zaradi tehnične okvare je moral odstopiti na peti hitrostni
preizkušnji. Na obeh nastopih mu je zapiske bral Miran Kacin. |
|